Friday, September 29, 2006

Tummen rättar

Både här på bloggen och i privatlivet strävar jag efter att i högsta möjliga mån göra välunderbyggda och genomtänkta uttalanden. Det finns dock tillfällen då även jag misstar mig och skriver/säger sådant som kan uppfattas som osanning. Jag tänker därför i fortsättning publicera rättningar här på bloggen när jag sagt/skrivit något vars sanningshalt kan bestridas. Tveka inte att höra av er om ni vill göra tillägg till listan.


OBS! Följande uppgifter stämmer inte.

1. Gammelfarfar byggde själv huset i Bromma.

2. Elliot Smith var en kvinna.

3. Veronica Mars är en välgjord och spännande TV-serie.

När det gäller Elliot Smith är jag dock inte beredd att ge mig riktigt än. Det låter faktiskt som att det är en kvinna som sjunger. Jag lovar därför att gå till botten med det mysteriet tillsammans med mina vänner i Deckarklubben.

1 comment:

Anonymous said...

Jag längtar till onsdag då vi ska studera flitig och äta kanelbullar. Hej så länge!