Wednesday, June 07, 2006

Angrepp: del 2

Den historieintresserade tandläkaren Per-Arne Persson har precis dragit ut min visdomstand. Operationen var smärtfri, det jobbiga började först efteråt då tandläkaren klämde på min näsa för att se om jag kunde blåsa luft genom den. Resultatet blev naturligtvis ett ymnigt näsblod.

Ett budskap till kidsen: Skaffa inte karies! Det är bara onödigt dyrt och kommer inte alls att ge er "respekt" eller "cred". Min tandförsäkring har blivit mer en dubblet så dyr på grund av det här.

Det sitter en märklig man vid datorn bredvid mig här på biblioteket. Nyss kollade han på bilder på högklackade skor på Blocket. Jag tänkte på skämt att det säkert var en fetisch. Sedan gick han in på Lunarstorm, då blev jag orolig på riktigt. Vad gör man i sådana situationer?

No comments: