Sunday, April 22, 2007

Årets kulturhändelse


3 comments:

Pingvinkvinnan said...

Hallå Tom! Är du tillbaka i Sverige nu eller hur länge stannar du i London? Jag hoppas allt är bra med dig. Förutom lite smärtor efter att ha dragit ut två visdomständer (i lördags) så är det bara bra här.

Tom said...

Jag drog också ut en visdomstand förra året. (Tror till och med att jag bloggade om det. Stannar nog "v Anglii" över sommaren. Fint att allt är bra med dig. Jag borde verkligen ta upp ryskan igen. Förra veckan försökte jag imponera på en kille från Litauen med mina språkkunskaper. Men det gick sådär.

Pingvinkvinnan said...

Jag har skickat in min uppsats femtioelva gånger till Fru S, men jag får bara fler och fler anmärkningar. Jag ska träffa henne i morgon bitti och jag fasar för detta möte. jag vill bara bli klar med denna lilla fåniga uppsats så jag kan läsa de ehum 600 sidorna text jag har kvar... du ska inte läsa ryska c till hösten? det är verkligen...utmanande! ;) Jag hoppas det går bra med romanen!