Friday, August 18, 2006

Bojkott + tävling!


Jag har börjat bojkotta det där tramset med att man ska komma sent till sk nattklubbar. Kan någon förklara vad det är för mening med att de ska hålla öppet i flera timmar innan någon är där? Det måste vara jättetråkigt för de som spelar skivor och står i baren. I fortsättningen ska jag börja gå ut klockan 23 och dricka pilsner i min ensamhet innan alla andra behagar dyka upp.


Dagens fråga: I vilken svensk film är ovanstående byggnad (den runda) en populär klubb? Den som är först med ett korrekt svar vinner ett glassogram.

3 comments:

Anonymous said...

Storm? G?

Tom said...

Det är nog egentligen fusk att gissa två gånger, fast "G" är rätt svar så Glassogramet är ditt.

Anonymous said...

jag kan inte svara pa fragan, men jag kan hanga med dig pa klubb tidigt pa kvallen. sarskilt nu nar jag har tva timmars tidsskillnad i kroppen, men aven senare. varfor ska folk envisas med att ga ut sa sent?

vi ses nasta vecka hoppas jag!